Dieta dla kobiet w ciąży

Zadbaj o swoje dziecko dbając o siebie. Postaw na różnorodną, zbilansowaną dietę stworzoną z myślą o kobietach w ciąży.

Zamów
Aktualne Menu
ZOBACZ
przykładowe posiłki.

Moment kiedy dowiadujesz się, że jesteś w ciąży to największy „kop motywacyjny”. Zrobisz wtedy wszystko, żeby Twoje dziecko urodziło się zdrowe a ciąża przebiegała spokojnie.

Jak powinna wyglądać dieta w ciąży? Wokół tego tematu krąży wiele mitów. Nasza Dieta dla kobiet w ciąży jest różnorodna, zbilansowana i smaczna, aby zapewnić Ci przyjemność jedzenia a dziecku odpowiedni rozwój.

Średni rozkład
makroskładników.

Pełnowartościowe posiłki dostarczające niezbędną energię i składniki odżywcze na cały dzień.

  • Dedykowana dla kobiet w ciąży
Wykluczenie
produktów

których kobieta w ciąży lub karmiąca piersią nie powinna jeść

Różnorodne
źródła węglowodanów

świeże owoce i warzywa, nabiał, mięso oraz zdrowe źródła tłuszczu.

Duży wybór
kaloryczności

1000, 1300, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal

15-20%

białko

25-40%

tłuszcze

45-65%

węglowodany

SPRAWDŹ
poszczególne warianty.
3 posiłki
Składa się z:
Śniadanie, Obiad,
Kolacja

Dla tych co chcą schudnąć szybko, nie mają czasu na podwieczorki lub wiedzą, że w ciągu dnia i tak wpadnie jakaś dodatkowa przekąska. 3 standardowe posiłki, pełne spektrum składników odżywczych

5 posiłków
Składa się z:
Śniadanie, II śniadanie, Obiad, Podwieczorek, Kolacja

Cały dzień z nami! Masz pełną kontrolę nad swoją dietą i wartościami odżywczymi. Idealna wariant dla tych, którzy chcą schudnąć lub dla sportowców, którzy muszą przyjąć dokładną ilość kalorii w ciągu dnia

SPRAWDŹ
inne wyjątkowe diety.
Gdzie dowozimy?

Sprawdź, czy dostarczmy do Ciebie!

Wyszukaj
Obszar dostaw
Gdzie dowozimy?

Sprawdź, czy dostarczmy do Ciebie!

Wyszukaj
Obszar dostaw

Nie wiesz jaką kaloryczność
wybrać?

Oblicz

Nie wiesz jaką kaloryczność
wybrać?

Oblicz