Dieta Keto

Średni rozkład makroskładników

Pełnowartościowe posiłki dostarczające niezbędną energię i składniki odżywcze na cały dzień.

25% białko

65% tłuszcz

10% węglowodany

Jedz tłuszcz, by spalać tłuszcz!

Dieta ketogeniczna polega na ograniczeniu spożywania węglowodanów przy jednoczesnym podniesieniu ilości tłuszczów i białka. Nasz plan zakłada 4 posiłki z łączną zawartością 25% białka, 10% węglowodanów i 65% tłuszczy.

Ze względu na małą podaż węglowodanów, nasz organizm zaczyna pozyskiwać energię z tłuszczu nagromadzonego w tkankach, a nie z glukozy, wchodząc w stan ketozy. W efekcie nie tylko spektakularnie chudniemy, ale mamy też bardzo dobre samopoczucie i czujemy się syci na dłużej.

Nasze jadłospisy pełne są świeżych niskowęglowodanowych warzyw, dobrej jakości tłustych ryb, mięs i serów, oraz kiszonek. W menu nie zabraknie też ketogenicznych deserów, bułek czy gofrów, które samodzielnie przygotowujemy na bazie wysokiej jakości nabiału i wyselekcjonowanych orzechów.

Ten sposób żywienia nie tylko pomaga schudnąć, ale może wspomagać leczenie niektórych chorób neurologicznych i nowotworowych. Jednakże ze względu na kontrowersyjną ilość możliwych skutków ubocznych oraz potrzebę dodatkowej suplementacji, zalecamy konsultację z lekarzem przed  zastosowaniem diety ketogenicznej i opiekę lekarską podczas jej stosowania.

Przykładowe posiłki:

Zamów zestaw testowy diety pudełkowej

Bez jakichkolwiek umów i zobowiązań. Odkryj nowe smaki, jakie kryją się w naszych posiłkach.
Sprawdź, jak smakuje catering dietetyczny DietBox! Dzień próbny już od 39 zł

Pobierz aplikacje!